Založ si blog

Stratený

Rozhliadam sa po okolí a nespoznávam to tu, tuším som sa stratil. Ako som sa sem dostal? Hmm, nič predtým ako som sa tu zobudil si nepamätám. Aj keď… možno áno. Posledné čo si pamätám je ako som sa ti pozrel do očí. Pozeral som do nich dlho, krásne, hnedé, ktoré sa nepozerali len tak ako ktorékoľvek iné, mali v sebe iskru, mali v sebe náboj a malý plamienok, ktorý sa mohol kedykoľvek stať veľkou vatrou, malý pohľad tak zmyselný… tam sa to muselo udiať. Pri pohľade to tvojich očí. Akoby som na okamih zbadal v tvojich očiach lesk samotného vesmíru, ktorý som vždy obdivoval. Tam som sa stratil. Tak… a čo teraz? Mal by som začať hľadať cestu preč? Mal by som odisť z miesta ktoré nespoznávam späť do bežného života? Možno  áno, ale príliš ma to tu láka. Ten pocit nevedomosti mi vždy vadil no tu ma iba povzbudzuje spoznávať nové. Je to tu krásne, nekonečný priestor v tvojich očiach. Krása, trochu sa tu poprechádzam. Je to tu plne života aj napriek tomu, že nevidím nič živé, je to tu presne ako vo vesmíre. Len si tak poletujem zo strany na stranu a nechávam sa unášať prúdom. Vtom sa ocitnem v bludisku, toto nebude bludisko v tvojich očiach. Už viem kde som teraz. Tu som bol už mnoho krát, je to bludisko života. Tento krát som si od začiatku istý prečo tu som. Tým dôvodom si ty. Z vlastnej skúsenosti viem, že nie je dobré nájsť hneď na prvý krát správnu cestu von. Šanca že sa ti to podarí je mala ale aj napriek tomu sa to stať môže. Správnou cestou nie je tá či oná. Správnou cestou je tá, ktorá ti zostane keď vyskúšaš už všetky zlé. No teraz mam iné pocity, nechcem hľadať ani správne ani nesprávne cesty, chcem len tak blúdiť rozhodovať sa zle či dobe. Proste tráviť čas s tebou. Z každého bludiska vedu dve cesty, teraz je to jedna ceste k tebe a jedna na druhu stranu bludiska, ďaleko od teba. Čo ak nenájdem cestu k tebe? Mam chuť zostať v tom bludisku stratený a tráviť čas s tebou, hoci nie tak ako by som si to prial. No to nemôžem spraviť, musím vyraziť. Musím sa vydať na tu cestu bludiskom kde budem robiť veľa zlých rozhodnutí aby som nakoniec spravil to jedno správne. Dúfam že keď nájdem cestu von, budeš tam ty.

Púť

13.04.2017

Kráčam po ceste ani neviem kam, Nemalú púť za sebou už mám. Mnohí sa ku mne pridali a mnohí odišli, Mnohí sa mi tu cestu sťažiť snažili. Rovina je dávno za mnou a ja do kopca idem, Snáď sa na ten kopec raz dostanem. Vietor fúka silno a bodá ma do tváre, Moje snahy zrýchliť krok sú celkom márne. Sneh prikryl ten chodník ktorého sa držím, Teraz idem [...]

Dážď

11.04.2017

Obloha je smutná, celá plná šedi, Slnko už nám nesvieti, oblak na ňom sedí. Nepočuť vietor v korunách, ani jedného vtáka, Oblaky už prichádzajú, pomaly sa zmráka. Obloha už temnie a cítiť vlhkosť vzduchu, Nepočuť ani hláska, v tom predbúrkovom ruchu. Keď začujem hrom a uvidím blesk, Iskra sa blysne mam v očiach lesk. Tisíce ďalších sa ženú za prvou kvapkou, [...]

Zrada

10.04.2017

Často krát verím tomu, komu nemám no nie vždy ma to prekvapí. Občas však viem, že niečo sa deje aj keď mi to nič neznačí. Je to ako ticho pred búrkou, napätie vo vzduchu by sa dalo krájať, je to zlá predtucha ktorá trápi moju myseľ. Akoby starý mocný dub čo cely tvoj život stál, zrazu spadol len tak z nenazdania. Je to uder päsťou do tvojej hrude a facka na tvári, [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

Espero

Šťastie tvojho života záleží na druhu tvojich myšlienok - Marcus Aurelius

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9441x
Priemerná čítanosť článkov: 1574x

Autor blogu

Kategórie

Archív