Založ si blog

Dážď

Obloha je smutná, celá plná šedi,

Slnko už nám nesvieti, oblak na ňom sedí.

Nepočuť vietor v korunách, ani jedného vtáka,

Oblaky už prichádzajú, pomaly sa zmráka.

Obloha už temnie a cítiť vlhkosť vzduchu,

Nepočuť ani hláska, v tom predbúrkovom ruchu.

Keď začujem hrom a uvidím blesk,

Iskra sa blysne mam v očiach lesk.

Tisíce ďalších sa ženú za prvou kvapkou,

Už mihocú priezračnou hladinou hladkou.

Padajú rýchlejšie a vlhne mi plášť,

Už je to isté, začína dážď.

Bojím sa o teba, chcem ťa skryť,

Keď začína pršať, ty začínaš žiť.

Blesky tu blýskajú a hromy kvília,

Ľudia si škaredé počasie mýlia.

Dážď je tu pre nás aby sme rástli,

Veď kvet iba s vodou rastie do krásy.

Vezmi mu vodu a po čase zvädne,

Planéta bez vody pomaly bledne.

Keď začína dážď, už inak to vidím,

Na teba tancujúc v daždi vždy hľadím.

Stratený

18.04.2017

Rozhliadam sa po okolí a nespoznávam to tu, tuším som sa stratil. Ako som sa sem dostal? Hmm, nič predtým ako som sa tu zobudil si nepamätám. Aj keď… možno áno. Posledné čo si pamätám je ako som sa ti pozrel do očí. Pozeral som do nich dlho, krásne, hnedé, ktoré sa nepozerali len tak ako ktorékoľvek iné, mali v sebe iskru, mali v sebe náboj a malý plamienok, [...]

Púť

13.04.2017

Kráčam po ceste ani neviem kam, Nemalú púť za sebou už mám. Mnohí sa ku mne pridali a mnohí odišli, Mnohí sa mi tu cestu sťažiť snažili. Rovina je dávno za mnou a ja do kopca idem, Snáď sa na ten kopec raz dostanem. Vietor fúka silno a bodá ma do tváre, Moje snahy zrýchliť krok sú celkom márne. Sneh prikryl ten chodník ktorého sa držím, Teraz idem [...]

Zrada

10.04.2017

Často krát verím tomu, komu nemám no nie vždy ma to prekvapí. Občas však viem, že niečo sa deje aj keď mi to nič neznačí. Je to ako ticho pred búrkou, napätie vo vzduchu by sa dalo krájať, je to zlá predtucha ktorá trápi moju myseľ. Akoby starý mocný dub čo cely tvoj život stál, zrazu spadol len tak z nenazdania. Je to uder päsťou do tvojej hrude a facka na tvári, [...]

SR Čaputová LPR Zbierka Onkológia Deň Narcisov BAX

Žlté narcisy dodávajú nádej a pomáhajú, zbierku podporila aj prezidentka

18.04.2024 14:06

Vďaka podľa nej patrí dobrovoľníkom, ale aj všetkým, ktorí sa rozhodnú podporiť dobrú vec a prejavia tak solidaritu s onkologickými pacientmi.

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Venezuela

Rezort diplomacie neodporúča cestovať do Venezuely. Slováci majú zvážiť cestu aj dvoch ďalších štátov Južnej Ameriky

18.04.2024 13:49

Ministerstvo pripomína, že SR nemá ani v jednej z krajín zastupiteľský úrad.

World Press Photo, palestínčanka, gaza, izrael, Mohammed Salem

Plačúca Palestínčanka s mŕtvym dieťaťom v náručí. World Press Photo tento rok vyhrala snímka z Gazy

18.04.2024 13:40

Usporiadatelia pripomenuli nebezpečenstvo, akému fotoreportéri počas pokrývania vojnových konfliktov čelia.

Espero

Šťastie tvojho života záleží na druhu tvojich myšlienok - Marcus Aurelius

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9450x
Priemerná čítanosť článkov: 1575x

Autor blogu

Kategórie

Archív