Založ si blog

Zrada

Často krát verím tomu, komu nemám no nie vždy ma to prekvapí. Občas však viem, že niečo sa deje aj keď mi to nič neznačí. Je to ako ticho pred búrkou, napätie vo vzduchu by sa dalo krájať, je to zlá predtucha ktorá trápi moju myseľ. Akoby starý mocný dub čo cely tvoj život stál, zrazu spadol len tak z nenazdania. Je to uder päsťou do tvojej hrude a facka na tvári, je to akoby sa ti podlomili kolena, ty si sa postavil a oni sa ti znova podlomili.

A potom to vidím, niečo čo som nechcel. Alebo áno? Neviem, možno som rád, že som to videl a nedozvedel som sa to od iných. Ale pohľad na to mi vyrazil dych. Oblial ma studený pot a zimomriavky som mal po celom tele. Nevedel som čo si mám myslieť, ako zareagovať, čo povedať. Tá situácia mi celkom odhrýzla jazyk. V krku cítim veľkú hrču, nedovolí sa mi nadýchnuť ani hovoriť. Ten dub pravé dopadol, a zo všetkou silou priamo na moju hruď. Musel som niekoľko krát zažmurkať aby som uveril tomu čo vidím no bolo to tak. Predo mnou sa odhalila pravda ktorá sa dlho skrývala v hmle a tieňoch.

Ohromený, konečne som sa dokázal nadýchnuť, vzduch bol plný hniloby a klamu. Takúto situáciu som zažil veľa krát ale vždy ma dostane. Že aká je to situácia? Je to stará, nehanebná zrada!

Stratený

18.04.2017

Rozhliadam sa po okolí a nespoznávam to tu, tuším som sa stratil. Ako som sa sem dostal? Hmm, nič predtým ako som sa tu zobudil si nepamätám. Aj keď… možno áno. Posledné čo si pamätám je ako som sa ti pozrel do očí. Pozeral som do nich dlho, krásne, hnedé, ktoré sa nepozerali len tak ako ktorékoľvek iné, mali v sebe iskru, mali v sebe náboj a malý plamienok, [...]

Púť

13.04.2017

Kráčam po ceste ani neviem kam, Nemalú púť za sebou už mám. Mnohí sa ku mne pridali a mnohí odišli, Mnohí sa mi tu cestu sťažiť snažili. Rovina je dávno za mnou a ja do kopca idem, Snáď sa na ten kopec raz dostanem. Vietor fúka silno a bodá ma do tváre, Moje snahy zrýchliť krok sú celkom márne. Sneh prikryl ten chodník ktorého sa držím, Teraz idem [...]

Dážď

11.04.2017

Obloha je smutná, celá plná šedi, Slnko už nám nesvieti, oblak na ňom sedí. Nepočuť vietor v korunách, ani jedného vtáka, Oblaky už prichádzajú, pomaly sa zmráka. Obloha už temnie a cítiť vlhkosť vzduchu, Nepočuť ani hláska, v tom predbúrkovom ruchu. Keď začujem hrom a uvidím blesk, Iskra sa blysne mam v očiach lesk. Tisíce ďalších sa ženú za prvou kvapkou, [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Espero

Šťastie tvojho života záleží na druhu tvojich myšlienok - Marcus Aurelius

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9442x
Priemerná čítanosť článkov: 1574x

Autor blogu

Kategórie

Archív